تقدیر هیات مدیره پرسپولیس از اعضای تیم و درخواست های یحیی

به گزارش آسمان تو، در جلسه با هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از کادرفنی و سرخپوشان تقدیر صورت گرفت و برنامه ریزی برای لیگ قهرمانان انجام شد.

تقدیر هیات مدیره پرسپولیس از اعضای تیم و درخواست های یحیی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرمربی و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در باشگاه، در نشستی با حضور سرپرست باشگاه و اعضای هیات مدیره شرکت کردند.

یحیی گل محمدی و افشین پیروانی امروز یکشنبه در نشستی با مهدی رسول پناه شرکت کردند که در ادامه، مهرداد هاشمی و علی رغبتی اعضای هیات مدیره هم به جلسه اضافه شدند.

در این نشست اعضای هیات مدیره ابتدا از عملکرد همه اعضای تیم از کادر فنی و بازیکنان تا دیگر عوامل تشکر و قدردانی کردند و ابراز امیدواری شد با ادامه همین فرایند، موفقیت ها در عرصه آسیایی هم ادامه پیدا کند.

در ادامه این جلسه، درباره آینده تیم و برنامه ها برای ادامه رقابت های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان، مسائل اقتصادی، مطالبات برخی بازیکنان، پرداختی ها در ادامه فصل، اقدامات لازم برای حضور هر چه بهتر نماینده اول ایران در لیگ قهرمانان 2020 که به صورت متمرکز و فشرده برگزار خواهد شد، بحث و گفتگو صورت گرفت.

در جریان این جلسه، سرمربی و مدیر تیم ضمن ارائه گزارشی از شرایط تیم و برنامه های خود، درخواست های خود را نیز مطرح کردند. این جلسه در ساعت 14 به سرانجام رسید و هیات مدیره نشست امروز خود برای رسیدگی به امور باشگاه و تیم را شروع کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1301

به "تقدیر هیات مدیره پرسپولیس از اعضای تیم و درخواست های یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر هیات مدیره پرسپولیس از اعضای تیم و درخواست های یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید