تقدیر ستاره کشتی آمریکا از کشتی گیر ایرانی: من از حسن رحیمی الگو می گیرم

به گزارش آسمان تو، قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک که یکی از چهره های شناخته شده برای اهالی کشتی ایران است با انتشار پیامی از اقدامات حسن رحیمی تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر ستاره کشتی آمریکا از کشتی گیر ایرانی: من از حسن رحیمی الگو می گیرم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جردن باروز به عنوان یکی از آزادکاران مطرح آمریکایی به دلیل مبارزاتش با برخی از کشتی گیران ایرانی از شهرت خاصی برخوردار است. این آزادکار که علاقمندان ایرانی فراوانی دارد به تازگی با انتشار پیامی از حسن رحیمی دارنده مدال برنز المپیک و دارنده یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز کشتی آزاد جهان قدردانی کرد. باروز در این پیام از فعالیت های انسان محبت آمیز حسن رحیمی و برخی از قهرمانان ورزش ایرانی مبنی بر انجام مسئولیت های اجتماعی و اقدامات خیرخواهانه تشکر و تقدیر به عمل آورد.

در پیام جردن باروز که ریاست کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی را نیز بر عهده دارد، آمده است: من از حسن رحیمی الگو می گیرم و می دانم حسن رحیمی به خوبی در فعالیت های اجتماعی برای مردم ایران، فعال است. من اقدامات او را دنبال می کنم.

پیش از این نیز حسن رحیمی نیز در پیامی به جردن باروز اعلام کرد از مواضع وی در دفاع از مرد سیاه پوستی که چندی پیش به دست پلیس آمریکا به قتل رسید، حمایت و این اقدام غیرانسانی را محکوم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1214

به "تقدیر ستاره کشتی آمریکا از کشتی گیر ایرانی: من از حسن رحیمی الگو می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر ستاره کشتی آمریکا از کشتی گیر ایرانی: من از حسن رحیمی الگو می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید