تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 14میلیون نفر رسید

به گزارش آسمان تو، تازه ترین آمارهای دانشگاه جانز هاپکینز نشان می دهد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده از مرز 14میلیون نفر گذشته است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 14میلیون نفر رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، کمتر از یک هفته پس از آنکه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 13 میلیون نفر رسید، آمارهای جدید دانشگاه جانز هاپکینز حاکی است تعداد مبتلایان به این ویروس مرگبار به بیش از 14 میلیون نفر رسیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش دانشگاه جانز هاپکینز خاطرنشان کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 14102562 نفر رسیده است. تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا نیز به بیش از 275729 نفر رسیده است.

این در حالی است که آمریکا روز چهارشنبه با بالاترین رکورد فوتی های ویروس کرونا در یک روز روبه رو شده و تعداد فوتی ها به بیش از 3157 نفر رسیده است. این رقم 20 درصد بیشتر از رکورد قبلی فوتی ها در 15 آوریل است که 2603 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

آمارهای The COVID Tracking Project نیز نشان می دهد تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در روز پنجشنبه برای دومین روز متوالی به بیش از 200 هزار نفر رسیده است.

بیش از 100667 نفر نیز به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری هستند که از این تعداد 19442 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

آمارهای دانشگاه جانز هاپکینز نشان می دهد تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در آمریکا در کمتر از 6 روز بیش از یک میلیون نفر افزایش داشته است.

تا به امروز بیش از 65 میلیون نفر در سراسر دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و بیش از 1.5 میلیون نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

آمارهای رویترز نیز نشان می دهد در هر 9 ثانیه یک نفر در دنیا جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست می دهد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1526

به "تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 14میلیون نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 14میلیون نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید