تشدید نظارت بر خانه مسافرها و اقامتگاه های بوم گردی قزوین

به گزارش آسمان تو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: در راستای نظارت بر اجرای صحیح دستورالعمل های ملی و مصوبات ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در مراکز اقامتی، بازدید ناظران ستاد اجرایی خدمات سفر استان از خانه مسافرها و اقامتگاه های بوم گردی به طور ویژه و مستمر در حال اجرا است.

تشدید نظارت بر خانه مسافرها و اقامتگاه های بوم گردی قزوین

جهت دریافت خدمات قیمت بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: پذیرش مسافر در تمامی خانه مسافرها و اقامتگاه های بومگردی سطح استان تا برطرف کامل این بحران ممنوع بوده و رعایت آیین نامه های ابلاغی در این مراکز لازم الاجراست.

او اظهار کرد: با توجه به وجود بیشترین خانه مسافرها و اقامتگاه های بوم گردی استان در منطقه الموت و احتمال مسافرت به این منطقه در ایام نوروز، ممنوعیت فعالیت این واحدها به طور رسمی ابلاغ شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و اقدام به پذیرش میهمان، بدون اغماض با واحد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین یادآور شد: بازدیدهای ویژه گروه نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان به صورت روزانه از این مراکز در حال اجرا است و امیدواریم با همراهی مدیران واحدها و مردم از این روزها با موفقیت عبور نموده و شاهد رونق دوباره صنعت گردشگری در استان باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 892

به "تشدید نظارت بر خانه مسافرها و اقامتگاه های بوم گردی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر خانه مسافرها و اقامتگاه های بوم گردی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید