ترامپ مذاکرات تجاری با چین را به تعویق انداخت

به گزارش آسمان تو، رئیس جمهور آمریکا مدعی است که نقش چین در شیوع کرونا، اهمیت توافق تجاری با این کشور را کمرنگ نموده و او فعلاً قصدی به ادامه مذاکره در این خصوص ندارد.

ترامپ مذاکرات تجاری با چین را به تعویق انداخت

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از ایتارتاس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جمع طرفداران خود در ایالت آریزونا، از تعویق مذاکرات تجاری با چین اطلاع داد و گفت: اکنون نمی خواهم با آنها صحبت کنم.

وی همچنین بار دیگر چین را از بابت انتشار ویروس کرونا، مقصر جلوه داد و گفت که تبعات آن غیرقابل تصور است.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا از فاز نخست توافق تجاری با چین خارج خواهد شد؛ گفت: باید منتظر بود و دید چه پیش می آید.

این درحالی است که نشست مجازی نمایندگان تجاری آمریکا و چین که قرار بود سه روز پیش برگزار گردد، به بهانه بعضی مسائل در نحوه برنامه ریزی، به تعویق افتاد.

ترامپ مدعی است به رغم خرید قابل توجه اقلام کشاورزی آمریکا از سوی چین، به دلیل نقش پکن در شیوع کرونا، توافق تجاری فی مابین دیگر از اهمیت چندانی برخوردار نیست. این در حالی است که وی با هدف جلب آرای کشاورزان آمریکایی، روی این توافق حساب ویژه ای باز نموده بود.

همچنین، ترامپ مدعی است که چین خواستار پیروزی جو بایدن رقیب دموکرات انتخابات 2020 است تا به این ترتیب صاحب آمریکا گردد! ، مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1343

به "ترامپ مذاکرات تجاری با چین را به تعویق انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ مذاکرات تجاری با چین را به تعویق انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید