تخریب ویلای غیر مجاز یکی از مسئولین دولتی در بلوار شاهنامه

به گزارش آسمان تو، خبرگزاری خبرنگاران-قاضی ویژه دادسرای عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: ویلای منتسب به یک نفر از مسئولین دولتی دخیل در تهیه طرح منفصله توس و همچنین ویلاهای غیرمجاز مجاور با آن، در منطقه شاهنامه که اجرای رای تخریب آنها چند سالی متوقف بود امروز با پیگیری دستگاه قضایی تخریب شد.

تخریب ویلای غیر مجاز یکی از مسئولین دولتی در بلوار شاهنامه

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از مشهد، قاضی غلامرضا قنبری راد، در رابطه با تخریب چند ویلایی در بلوار شاهنامه گفت: یکی از این ویلای ها منتسب به یک نفر از مسئولین دولتی دخیل در تهیه طرح منفصله توس و همچنین ویلاهای غیرمجاز مجاور با آن در منطقه شاهنامه که اجرای رای تخریب آنها چند سالی متوقف بود امروز با پیگیری دستگاه قضایی تخریب شد.

وی افزود: این ویلاها فاقد مجوز بوده و آرای کمیسیون ماده 100 در مرحله بدوی و تجدیدنظر صادر و رای قلع و قمع توسط دیوان عدالت اداری مورد تایید قرار گرفته بود.

قاضی ویژه دادسرای عمومی و انقلاب خراسان رضوی این اقدام را مقدمه ای برای پیگیری های رانت های طرح منفصله توس دانست و بیان نمود: متولیان تهیه طرح تفصیلی توس، یا قبل از ترسیم خطوط این طرح در آن منطقه زمین و باغ ویلا داشتند یا با استفاده از رانت اطلاعاتی و نفوذی که داشتند قبل از ترسیم خطوط این محدوده پرمناقشه اقدام به خرید ملک کردند که با ورود دستگاه قضایی به این پرونده موضوع تعیین و برخورد قانونی انجام شد.

قنبری راد با بیان اینکه قانون برای همه مردم یکسان است و مردم فکر نکنند چون ویلای آنها در مجاورت ویلای مسئولین است تخریب نمی گردد، افزود: امروز با حکم قاطع قضایی هم ویلاهای منتسب به مسئولین و هم ویلاهای غیرمجاز مجاور قلع و قمع شد.

وی گفت: 3 هزار و 500 هکتار از زمین های توس وارد محدوده شهری شده بود که در این بین رانت هایی هم انجام شده خوشبختانه با ورود شورای حفظ حقوق بیت المال تا به امروز نیمی از آن به عرصه کشاورزی برگردانده شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1708

به "تخریب ویلای غیر مجاز یکی از مسئولین دولتی در بلوار شاهنامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب ویلای غیر مجاز یکی از مسئولین دولتی در بلوار شاهنامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید