تور بمبئی: تاکید بر عدم پذیرش مسافران از مبدا هند و پاکستان

به گزارش آسمان تو، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا از ممنوعیت پروازهای دو کشور هند و پاکستان و عدم پذیرش مسافر از این دو کشور اطلاع داد.

تور بمبئی: تاکید بر عدم پذیرش مسافران از مبدا هند و پاکستان

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

ابوالقاسم جلالی، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، ضمن تاکید بر دستورالعمل ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در مورد شیوع ویروس کرونای جهش یافته در هند و پاکستان و لزوم لغو پروازهای دو کشور، توضیح داد:

به منظور رعایت دستورالعمل ها و مراقبت های تشدید یافته در مبادی مرزهای هوایی انتقال مسافران به صورت مستقیم و غیر مستقیم از کشورهای هندوستان و پاکستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی با اشاره به نظارت کامل سازمان هواپیمایی کشوری جهت جلوگیری از پذیرش مسافران به صورت غیرمستقیم از مبدا این کشورها با همکاری پایگاه مراقبت بهداشت مرزی، تاکید نمود:

تمام مجوزهای پرواز از و به این دو کشور ابطال شده و در صورت تهیه بلیط به وسیله مسافران به صورت کامل استرداد داده خواهد شد.

لازم به ذکر است که به رغم گذشت دو روز از ابلاغ ممنوعیت پروازهای هند و پاکستان به وسیله ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری، همچنان بلیط فروشی این پروازها در بعضی از سایت ها انجام می گردد و شواهدی بر وجود قیمت های نجومی برای این پروازها از هشت میلیون تومان تا 131 میلیون تومان وجود دارد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 2166

به "تور بمبئی: تاکید بر عدم پذیرش مسافران از مبدا هند و پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بمبئی: تاکید بر عدم پذیرش مسافران از مبدا هند و پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید