بوندس لیگا، بایرن مونیخ، کلن را در هم کوبید، پیروزی آسان دورتموند برابر آرمینیا بیلفلد

به گزارش آسمان تو، دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال آلمان با پیروزی قاطع تیم های بایرن مونیخ و دورتموند ادامه یافت.

بوندس لیگا، بایرن مونیخ، کلن را در هم کوبید، پیروزی آسان دورتموند برابر آرمینیا بیلفلد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از هفته بیست و سوم بوندس لیگای آلمان، امروز (شنبه) 4 بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ صدرنشین جدول رده بندی رقابت ها میهمان خود کلن را با نتیجه 5 بر یک در هم کوبید.

چوپو موتینگ در دقیقه 18، روبرت لواندوفسکی در دقایق 33 و 65 و سرژ گنابری در دقایق 82 و 86 برای بایرن مونیخ گلزنی کردند و تنها گل کلن هم در دقیقه 49 به ثمر رسید.

در بازی همزمان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در خانه با نتیجه 3 بر صفر آرمینیا بیلفلد را شکست داد. محمود داهود در دقیقه 48، جیدون سانچو در دقیقه 58 (پنالتی) و رینیر ژسوس در دقیقه 81 گل های این بازی را به ثمر رساندند.

با نتایجی که در این دو بازی رقم خورد، بایرن مونیخ با کسب شانزدهمین پیروزی اش 52 امتیازی شد و فاصله اش با لایپزیگ رده دومی که 22 بازی انجام داده را به 5 امتیاز افزایش داد. دورتموند هم با کسب دوازدهمین برد خود 39 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

در بازی های همزمان تیم فوتبال اشتوتگارت با نتیجه 5 بر یک شالکه قعرجدولی را در هم کوبید و ولفسبورگ هم در خانه با نتیجه 2 بر صفر هرتابرلین را از پیش رو برداشت.

در آخرین بازی امشب بوندس لیگا از ساعت 21 به وقت تهران لایپزیگ میزبان مونشن گلادباخ است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مرداد 1400 بروزرسانی: 26 مرداد 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1929

به "بوندس لیگا، بایرن مونیخ، کلن را در هم کوبید، پیروزی آسان دورتموند برابر آرمینیا بیلفلد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوندس لیگا، بایرن مونیخ، کلن را در هم کوبید، پیروزی آسان دورتموند برابر آرمینیا بیلفلد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید