بهره گیری ازظرفیت زنان برای ایجاد اشتغال در عرصه گردشگری

به گزارش آسمان تو، به گزارش خبرنگاران؛ شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهور در ابتدای این نشست با اظهار تاسف از واقعه منا گفت: این اتفاق کام مردم درعید قربان را تلخ کرد و امیدواریم کمیته تشکیل شده در هیئت دولت در زمینه بازگشت حجاج و بازگشت پیکرهای این عزیزان با مسئله ای روبرو نشود.

بهره گیری ازظرفیت زنان برای ایجاد اشتغال در عرصه گردشگری

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر ارزان به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مولاوردی سپس به رویکرد و اهداف این معاونت در انعقاد تفاهم نامه با سایر دستگاهها و سازمانها اشاره نمود و اضافه نمود: با توجه به رسالت مشخص شده مطابق با قانون برنامه پنجم توسعه این معاونت با انعقاد تفاهم نامه ها با ارگان ها و سازمان های مختلف در جهت بهبود شرایط زنان به تدبیر برای برنامه ریزی و هم افزایی می پردازد .

وی با اشاره به مذاکرات اولیه با رییس سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در دی ماه گذشته گفت : پیرامون صحبت های اولیه ای که در این زمینه داشتیم قرار بر این شد تا برنامه ای ضرب الاجلی در حوزه توانمند سازی زنان در عرصه گردشگری و صنایع دستی داشته باشیم که با توجه به اذحام ماموریت ها و فعالیت ها کمی به طول انجامید .

مولاوردی تاکید نمود : ظرفیت خوبی در سازمان میراث فرهنگی وجود دارد و می توانیم با برنامه ریزی مناسبت و بهره گیری از ظرفیت های موجود راه را برای ایجاد اشتغال زنان ایجاد در این عرصه هموار کنیم.

وی با اشاره به تدوین محورهایی جهت ایجاد توسعه متوازن در برنامه ششم توسعه به اهداف اتخاذ این تفاهم نامه پرداخت و گفت :امضای این تفاهم نامه در ابعاد متفاوتی خواهد بود که توانمند سازی و مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار است با وجود مسائل بسیار زیاد و متفاوتی که آنها با آن رو به رو هستند می تواند از مهم ترین فعالیت ها باشد . ولی یکی دیگر از اهداف اشتغال زایی برای دختران و زنان فارغ التحصیل در رشته های صنایع دستی و گردشگری در چارچوب شرکت های دانش بنیان که امروزه به نام اقتصاد خلاق است خواهد بود .

وی در سرانجام تاکید نمود : هدف بر توسعه همکاری ها در زمینه توانمند سازی زنان در عرصه های مختلف است که در این راستا کوشش برای اجرای مفاد این تفاهم نامه نیز خواهد بود که امیدواریم گزارش قابل قبولی را به افکار عمومی ارائه دهیم .

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 825

به "بهره گیری ازظرفیت زنان برای ایجاد اشتغال در عرصه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری ازظرفیت زنان برای ایجاد اشتغال در عرصه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید