برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان درمیان

به گزارش آسمان تو، اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان درمیان (ویژه نوروز 99) با حضور معاون امور عمرانی فرمانداری این شهرستان، بخشداران و دیگر اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان درمیان، در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان درمیان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا آذر 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، مهدی مطلبی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در جلسه ای که 28 بهمن ماه 98 برگزار گردید خواهان همکاری و تلاش مضاعف ارگان های مختلف برای توسعه و معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان درمیان به مردم و مخصوصاً مسافران و گردشگران ورودی شد و گفت: باید به بهترین وجه ممکن خدماتی شایسته و درخور هم وطنانی که شهر ما را به عنوان مقصد یا راستا سفر انتخاب می نمایند، ارائه دهیم و ضروری است نهایت تلاش و تلاش خود را در جهت رضایت مندی این عزیزان به کار بندیم.

امیر اسماعیل شهسواری مسئول میراث فرهنگی این شهرستان ضمن تشکر از همکاری های اعضای ستاد در نوروز و تابستان 98، با توجه به رشد 35 درصدی اقامت گردشگران و مسافران در ایام نوروز 98 و پتانسیل های بالای شهرستان درمیان از حیث آثار تاریخی، روستاها و جاذبه های گردشگری، خواهان مشارکت و همکاری همه اعضای ستاد به خصوص خبرنگار صداوسیما در شهرستان شد.

او همچنین به اقداماتی که باید در ادارات شهرستان در مورد نوروز 99 برنامه ریزی گردد اشاره و بیان نمود: باید جلسات کمیته ها به ریاست مسئول کمیته تشکیل و برنامه ها به صورت کاربردی در 11 کمیته مطرح گردد.

سپس هر یک از مسئولین کمیته ها به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 823

به "برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان درمیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان درمیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید