باغ موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی معین تکلیف می گردد؟

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران/خراسان جنوبی شهردار بیرجند گفت: ضروری است تفاهم نامه ای بین شهرداری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای مشارکت شهرداری در ایجاد باغ موزه دفاع مقدس استان امضاء گردد.

باغ موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی معین تکلیف می گردد؟

جهت دریافت خدمات ویلای یک طبقه مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمدعلی جاوید، امروز سه شنبه 31 تیر در جلسه شورای اسلامی بیرجند با اشاره به برگزاری جلسه ای در استانداری با موضوع ایجاد موزه دفاع مقدس با توجه به اهمیت و صندلی جهانی ایجاد موزه دفاع مقدس، گفت: با توجه به اینکه تمام پروژه های شهرداری برای این دوره تعریف شده اند و با تامین اعتبار آن ها از محل منابع داخلی شهرداری این پروژهها در حال تکمیل هستند.

به گزارش خبرنگاران، وی با بیان اینکه بودجه 180 میلیارد تومانی برای سال جاری شهرداری پیش بینی شده است که اگر به 220 میلیارد تومان نیز افزایش یابد به دلیل تورم موجود نمی توانیم تمام پروژه ها را به بهره برداری برسانیم، بنابراین از محل اعتبارات داخلی شهرداری نمی توانیم کمکی برای ایجاد موزه دفاع مقدس استان انجام دهیم.

شهردار بیرجند اعلام کرد: لازمه مشارکت شهرداری در این خصوص امضاء تفاهم نامه ای بین شهرداری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این حوزه است تا شهرداری در قالب ارائه لایحه ای به شورا چگونگی مشارکت خود را در این زمینه تعیین کند.

جاوید یادآور شد: در این صورت اعضای شورا نیز می توانند تصمیم لازم را برای نحوه مشارکت شهرداری در ایجاد پارک موزه دفاع مقدس به شرطی که بدون حصار طراحی گردد، را بگیرند؛ این گونه عموم مردم می توانند از آن استفاده نمایند.

محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی نیز چندی پیش در بازدید از زمین مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برای پیگیری میزان پیشرفت پروژه، اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت های موجود در استان برای اجرایی شدن پروژه موزه دفاع مقدس استفاده گردد.

وی اضافه نمود: جهت گیری ها کاملا تعیین باشد که تا خاتمه سال پروژه به چه مرحله ای خواهد رسید.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این پروژه باید در قالب برنامه میان مدت و چند ساله اجرا گردد، اظهار کرد: شروع عملیات موزه دفاع مقدس نیازمند اقدامات زیرساختی است که باید در برنامه میان مدت مورد توجه قرار گیرد.

معتمدیان اعلام کرد: ضروری است کمیته های مربوطه برای تامین زیرساخت های این مجموعه به زودی تشکیل و کارگروه با اعلام نتایج برگزار گردد.

وی از راه و شهرسازی استان خواست تا با این پروژه همکاری لازم را داشته باشد و توضیح داد: ضروری است با تقسیم کار لازم بین دستگاه ها، کار پیشرفت داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد: پیشرفت پروژه های حوزه دفاع مقدس به ویژه موزه ها باید از حالت دولتی صرف خارج و در این راستا ضروری است از ظرفیت نهادها، سمن ها و خیرین استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1198

به "باغ موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی معین تکلیف می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی معین تکلیف می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید