بازگشت رونالدو به ترکیب یوونتوس برای بازی با پارما

به گزارش آسمان تو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس پس از غیبت در بازی قبلی این تیم برگشته است تا بانوی پیر را در هفته سی و دوم سری A همراهی کند.

بازگشت رونالدو به ترکیب یوونتوس برای بازی با پارما

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو در فهرست بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس برای بازی امشب (چهارشنبه) تیمش برابر پارما نهاده شد.

رونالدو بازی قبلی تیمش برابر آتالانتا که آن را یک بر صفر باخت، به دلیل مصدومیت از دست داد اما او اکنون آماده شده است و می تواند برای راه راه پوشان تورین به میدان برود.

یوونتوس در حال حاضر در رده چهارم جدول سری A است اما تنها 2 امتیاز بیشتر از ناپولی رده پنجمی دارد و به همین دلیل برای باقی ماندن در جمع 4 تیم بالای جدول به کسب پیروزی در این بازی احتیاج دارد.

در حالی که رونالدو می تواند یووه را برای کسب سه امتیاز بازی خانگی امشب همراهی کند هم تیمی ترکیه ای او در خط دفاعی، مریح دمیرال این بازی را به دلیل کوفتگی عضله از دست می دهد. فدریکو کیه زا ستاره ایتالیایی یوونتوس هم به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ که در بازی مقابل آتالانتا گریبانش راگرفت، بازی امشب را از دست می دهد.

انتظار می رود که رونالدو در بازی امشب در کنار پائولو دیبالا از ابتدا به میدان برود. علاوه بر او فدریکو برناردسکی هم از بیماری کووید 19 رهایی یافته و به فهرست بازیکنان یوونتوس بازگشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1773

به "بازگشت رونالدو به ترکیب یوونتوس برای بازی با پارما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت رونالدو به ترکیب یوونتوس برای بازی با پارما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید