ایندیپندنت: زنان تبعه انگلیس پلیس شریعت داعش را راهبری می نمایند

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران: نشریه ایندیپندنت در گزارشی نوشت که زنان تبعه انگلیسی پلیس شریعت داعش را در سوریه راهبری می نمایند.

ایندیپندنت: زنان تبعه انگلیس پلیس شریعت داعش را راهبری می نمایند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه ایندیپندنت، گروه داعش اظهار داشت که زنان انگلیسی واحدهای پلیس شریعت این گروه را در سوریه راهبری می نمایند.

به نوشته ایندیپندنت، طبق گزارش های منتشر شده تیپ الخنساء در شهر الرقه سوریه، نظارت بر اجرای قوانین متصلب داعش را بر عهده دارد.

بر این اساس، حدود 60 زن انگلیسی که به این یگان تماما زنانه پلیس شریعت داعش پیوسته اند هرکسی را که از قوانین متصلب این گروه تخطی کند را توبیخ می نمایند.

این باور وجود دارد که تیپ الخنساء در شهر الرقه سوریه که در کنترل داعش بوده و به مثابه مرکز این گروه در سوریه است عمل می نمایند.

بر اساس گزارش کنسرسیوم تحقیقات و تحلیل تروریسم، این واحد ویژه در اوایل امسال و به منظور شناسایی مردانی که با پوشیدن لباس زنانه به دنبال گریز از دستگیری هستند، ایجاد شد.

به گزارش مرکز بین المللی مطالعه افراطی گرایی مستقر در انگلیس نیز، رهبر اصلی این واحد داعش، اقصی محمود نام دارد، وی یک دختر 20 ساله اهل گلاسگو بوده که در خارج از مدرسه و به طور خصوصی آموزش دیده است و در نوامبر گذشته راهی سوریه شده است.

به گزارش نشریه انگلیسی دیلی تلگراف، اغلب زنان انگلیسی که راهی این مناطق جنگ زده می شوند، بین 18 تا 24 سال سن دارند.

به گزارش کنسرسیوم تحقیقات و تحلیل تروریسم، به هرکدام از زنان عضو تیپ الخنساء حقوق ماهانه ای برابر با یکصد پوند پرداخت می گردد.

این در حالی که این تنها واحد تماما زنانه داعش نبوده، و شخصی به نام ام الرایان نیز همزمان با تیپ الخنساء یک واحد تماما زنانه دیگر داعش را ایجاد نموده بود.

بنا به گزارش های ارسالی، تیپ الخنساء همچنین مسئول سرکوب و تنبیه زنانی است که از قوانین متصلب و افراطی داعش تبعیت نمی نمایند.

پنجشنبه گذشته بود که والدین اقصی محمود در پیامی از دخترشان خواستند تا به خانه خود بازگردد، آن ها خطاب به دخترشان گفتند که وی نه تنها به والدینش بلکه به اجتماع خود و مردم اسکاتلند خیانت نموده است.

والدین وی گفته اند: دختر ما شستشوی مغزی و فریب داده شده است و در حال یاری به کسانی است که مرتکب نسل کشی شده اند.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 632

به "ایندیپندنت: زنان تبعه انگلیس پلیس شریعت داعش را راهبری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایندیپندنت: زنان تبعه انگلیس پلیس شریعت داعش را راهبری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید