ایتالیا برای اجرای اصلاحات مالی به ثبات سیاسی احتیاج دارد

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران: کمیسر مالی اتحادیه اروپا تاکید نمود، ایتالیا باید به منظور اجرای اصلاحاتی که باید برای دستیابی به رشد مالی آن را انجام دهد، هرچه سریعتر به ثبات سیاسی برسد.

ایتالیا برای اجرای اصلاحات مالی به ثبات سیاسی احتیاج دارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ اولی رن کمیسر مالی اروپا توضیح داد، ایتالیا برای دستیابی به رشد و رونق مالی نیازمند اجرای اصلاحات ساختاری است و اجرای این اصلاحات نیز بدون ثبات سیاسی امکان پذیر نخواهد بود.

تصمیم سیلویو برلوسکونی نخست وزیر سابق ایتالیا برای خارج کردن 5 وزیر خود از دولت ائتلافی انریکو لتا موجب افزایش بی ثباتی سیاسی شده و رتبه اعتباری این کشور را در معرض خطر قرار داده است.

برلوسکونی از سوی دادگاه عالی ایتالیا به جرم کلاهبرداری مالیاتی به 4 سال زندان محکوم شده و به نظر می رسد کمیته ویژه سنا در نشست روز 4 اکتبر خود به اخراج وی از سنا رای دهند.

تعدادی از نمایندگان مجلس ایتالیا نیز هشدار داده اند که به صورت دسته جمعی استعفا خواهند داد. اولی رن اضافه نمود، من می خواهم امیدواری جدی خود را نسبت به بازگشت ایتالیا به ثبات سیاسی اعلام کنم. دستیابی به ثبات سیاسی برای بازگشت ایتالیا به رشد و رونق مالی و افزایش اشتغال لازم و لازم است.

ایتالیا سومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو با بحران بیکاری و بدهی روبرو است. وی اضافه نمود، تاثیرات منفی آنچه که در ایتالیا اتفاق می افتد تنها به مرزهای این کشور محدود نخواهد شد و این تاثیرات در کل اروپا احساس می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 421

به "ایتالیا برای اجرای اصلاحات مالی به ثبات سیاسی احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا برای اجرای اصلاحات مالی به ثبات سیاسی احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید