الشرق الاوسط: شکایت النصر از پرسپولیس پیچیده است

به گزارش آسمان تو، روزنامه الشرق الاوسط عربستان در گزارشی از پرونده اعتراض مجدد النصر در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس این شکایت را تا حدودی پیچیده توصیف کرد.

الشرق الاوسط: شکایت النصر از پرسپولیس پیچیده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الشرق الاوسط عربستان، باشگاه النصر اعتراضش را در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس و حکم کمیته اخلاق و انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما به کمیته استیناف کنفدراسیون ارائه داد.

لایحه درخواست رسیدگی مجدد پس از دریافت جزئیات حکم صادر شده در مرحله قبلی تنظیم شد. انتظار می رود AFC جهانگیر بیگلری عضو ایرانی کمیته استیناف را از این پرونده کنار بگذارد چرا که با تیم پرسپولیس هموطن است. از سوی دیگر سلمان الانصاری عضو قطری این کمیته هم کنار گذاشته می شود.

بر اساس اطلاعات دریافت شده لیم دونگ هوی کره ای رئیس کمیته رسیدگی به این پرونده خواهد بود و اعضای مالزیایی، پاکستانی و ویتنامی کمیته نیز وی را همراهی می کنند.

موضوع شکایت النصر تا حدودی پیچیده به نظر می رسد و نیاز به استفاده از نظرات کارشناسان با تجربه حقوقی در پرونده های فیفا و دادگاه عالی ورزش دارد. النصر بر همین اساس پس از رد اعتراض اول، تلاش کرده از قوانین و ماده های قانونی بین المللی مرتبط در لایحه استیناف خودش استفاده کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1462

به "الشرق الاوسط: شکایت النصر از پرسپولیس پیچیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الشرق الاوسط: شکایت النصر از پرسپولیس پیچیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید