افتتاح خطوط کشتیرانی گردشگری چابهار در فروردین 98

به گزارش آسمان تو، خط کشتیرانی مسافربری، تفریحی، گردشگری چابهار - مسقط - دبی و کراچی به زودی با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی می گردد.

افتتاح خطوط کشتیرانی گردشگری چابهار در فروردین 98

بهترین تجربه سفر را با سفرهای ادلیا تجربه کنید.

با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری داخلی، یک فروند کشتی گردشگری برای بندر چابهار خریداری شده است تا از طریق آن، خطوط کشتیرانی مسافربری، تفریحی، گردشگری چابهار - مسقط - دبی و کراچی راه اندازی گردد. علیرضا جلالزایی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان درباره توسعه صنعت گردشگری دریایی گفته است:

نشست سرمایه گذاران کشورهای مختلف در چابهار نتایج خوب و مناسبی داشت و به زودی با مشارکت سرمایه گذاری داخلی، خط کشتیرانی مسافربری، تفریحی، گردشگری چابهار - مسقط، چابهار - دبی و چابهار - کراچی راه اندازی می گردد.

باید در نظر داشت که متولی گردشگری دریایی کشور ایران اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است، و با توجه به شرایط دریایی خاص منطقه، برای بهره برداری از این کشتی، مجوز هایی از سوی چندین دستگاه از جمله اداره کل میراث فرهنگی استان ضروری است. بر اساس پیش بینی های اجرا شده، این کشتی با رویکرد گردشگری تفریحی یا گردشگری سلامت آب در فروردین ماه سال 98 راه اندازی می گردد و زیرساخت های گردشگری استان سیستان و بلوچستان را با محویت گردشگری دریایی کلید خواهد زد.

جلالزایی در ادامه اضافه کرد:

سرمایه گذار یاد شده یک فروند کشتی از نوع هیوندای کشور کره جنوبی با ظرفیت 240 نفر و با امکانات و تجهیزات لازم خریداری نموده است. قرار است این کشتی برای نخستین بار در آب های عمان تردد کند. سازمان بنادر و دریانوردی نیز باید در این زمینه ورود نموده و با تعبیه ترمینال و پایانه مربوطه، زمینه سفرهای خوشی را برای مسافران داخلی و خارجی فراهم کند.

این کشتی که به مبلغ 70 میلیارد تومان خریداری شده است، در جهت ابتدایی خود از چابهار به مسقط، سپس از چابهار به کراچی و از چابهار به قطر - امارات خواهد گذشت.

با افتتاح این خط کشتیرانی گردشگری، گردشگران و مسافران بسیاری تمایل سفر به شهر چابهار راخواهند داشت اگر شما نیز علاقمند سفر به این شهر هستید ، می توانید برای خرید بلیط هواپیما با استفاده از موتور جستجوی پرواز خبرنگاران پایین ترین قیمت بلیط ها را از بین فروشنده های معتبر مشاهده نموده و بلیط سفر خود را ارزان تر از همه جا تهیه کنید.

منبع عکس: ایرنا

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 350

به "افتتاح خطوط کشتیرانی گردشگری چابهار در فروردین 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح خطوط کشتیرانی گردشگری چابهار در فروردین 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید