احتمال ملاقات رئیس جمهور افغانستان با مقامات ارشد آمریکایی در حاشیه کنفرانس مونیخ

به گزارش آسمان تو، بعضی منابع خبری اعلام کردند که رئیس جمهور افغانستان و مقامات ارشد آمریکایی در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ برای بحث درباره جزئیات چگونگی کاهش خشونت ها ملاقات خواهند کرد.

احتمال ملاقات رئیس جمهور افغانستان با مقامات ارشد آمریکایی در حاشیه کنفرانس مونیخ

با تورهای آلمان تابستان 99 از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان برای شرکت در پنجاه و ششمین کنفرانس امنیتی مونیخ راهی کشور آلمان شد.

ارگ ریاست جمهوری افغانستان در بیانیه ای نوشت که غنی در حاشیه این نشست با سران کشورهای شرکت کننده در کنفرانس نیز درباره صلح، امنیت و مسایل مربوط به افغانستان گفت وگو خواهد نمود.

منابع خبری می گویند که رئیس جمهور افغانستان در جریان این نشست 2 روزه که از فردا شروع می گردد با مقامات ارشد آمریکایی و احتمالاً وزیر خارجه یا نماینده ویژه آمریکا برای صلح افغانستان یا هر دو ملاقات خواهد نمود.

منابع می افزایند که در این ملاقات دو طرف جزئیات دقیق چگونگی دوره آزمایشی کاهش خشونت ها پیش از امضای توافق احتمالی آمریکا و طالبان را تعیین خواهند کرد.

اخیراً روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی نوشته بود که ترامپ بطور مشروط با توافق با طالبان موافقت نموده است. در این گزارش آمده که این توافق تنها در صورتی امضا خواهد شد که طالبان تعهد خود را برای کاهش پایدار خشونت ها در یک بازه زمانی حدوداً 7 روزه آزمایشی ثابت کند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 886

به "احتمال ملاقات رئیس جمهور افغانستان با مقامات ارشد آمریکایی در حاشیه کنفرانس مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال ملاقات رئیس جمهور افغانستان با مقامات ارشد آمریکایی در حاشیه کنفرانس مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید