احتمال بالای جدایی ستاره یوونتوس از این تیم در ژانویه

به گزارش آسمان تو، مدافع مراکشی تیم یوونتوس گفت در صورتی که نتواند به صندلی ثابت در این تیم برسد در ژانویه این تیم را ترک خواهد نمود.

احتمال بالای جدایی ستاره یوونتوس از این تیم در ژانویه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیاست، مهدی بن عطیه که در سال گذشته در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت، در این فصل تنها پنج بار از ابتدا برای بیانکونری بازی نموده است. همین مساله منجر شده او از وضعیتش در یووه راضی نباشد و به دنبال جدایی از این تیم و رفتن به تیم دیگر باشد.

مهدی بن عطیه درباره جدایی از یوونتوس گفت: سال گذشته برای من خوب بود چون ثبات داشتم و به صورت مداوم برای تیمم به میدان رفتم ولی در این فصل این که یک بازی بازی کنم و چند بازی روی نیمکت باشم به من یاری نمی کند و باعث می گردد نتوانم در شرایط خوب قرار بگیرم. از شرایطی که الان در تیم دارم راضی نیستم و خیلی هم کوشش می کنم بتوانم خودم را به ترکیب ثابت تیمم برسانم. با این حال تا زمانی که عضو یوونتوس باشم نهایت کوششم را برای حضور در زمین خواهم کرد. من الان 31 سال سن دارم و باید تمام کوشش خودم را بکنم تا به صورت ثابت برای تیمم بازی کنم. شاید در ژانویه تصمیم بگیرم از این تیم جدا شوم.

بعید به نظر می رسد بن عطیه در بازی برابر یونایتد در ترکیب تیمش قرار بگیرد و احتمالا کیه لینی در کنار بونوچی در قلب خط دفاعی تیمش قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 149

به "احتمال بالای جدایی ستاره یوونتوس از این تیم در ژانویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بالای جدایی ستاره یوونتوس از این تیم در ژانویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید