آغاز لیگ فوتسال در شهریور، فوتسال قم در بلاتکلیفی

به گزارش آسمان تو، خبرنگاران، گروه استان ها - محسن اسمی*: فوتسال قم سالهاست با افتخارآفرینی در میادین مختلف و معرفی چهره های مطرح و بزرگ به فوتسال ایران، آسیا و حتی جهان عیار بالای خود را نشان داده و حالا کم فروغ ترین روزهای خود را سپری می کند، هرچند اداره کل ورزش و جوانان استان قم در تلاش است شرایطی را مهیا کند تا نماینده فوتسال قم در لیگ برتر بتواند کار خود را هر چه سریع تر آغاز کند؛ اما هنوز شرایط فوتسال قم نامعلوم است.

آغاز لیگ فوتسال در شهریور، فوتسال قم در بلاتکلیفی

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

در روزهای گذشته دو گروه که تمایل زیادی به تیمداری دارند با رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان جلساتی را برگزار کرده اند اما هنوز خبری از کم و کیف و نتایج این جلسه منتشر نشده است و نه تیمی تشکیل شده و نه تمرینی برگزار شده است.

در این بین اهالی فوتسال، پیشکسوتان و طرفداران این رشته ورزشی، برای رونمایی از چهره جدید کننده فوتسال قم در لیگ برتر لحظه شماری می کنند و امیدوارند با حضور یک تیم قدرتمند، فوتسال قم برای نخستین بار طعم قهرمانی در لیگ فوتسال ایران را بچشد.

باید منتظر ماند و دید آیا در مدت زمان کوتاه باقی مانده تا 7 شهریور و آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال، اتفاق خوشایندی رخ خواهد داد و تیمی مقتدر راهی مسابقات می شود و یا در دقیقه نود، تیمی بدون آمادگی لازم تشکیل و در مسابقات به میدان می رود.

فوتسال قم در سال 98 با نام سوهان محمد سیما در رقابت ها شرکت کرد و ماه ها پیش از آغاز مسابقات با تدارکی ستودنی به استقبال رقابت ها رفت و در پایان مسابقات هم در مرحله یک هشتم نهایی، با شکست از گیتی پسند مدعی از دور رقابت ها کنار رفت.

*خبرنگار ورزشی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1305

به "آغاز لیگ فوتسال در شهریور، فوتسال قم در بلاتکلیفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز لیگ فوتسال در شهریور، فوتسال قم در بلاتکلیفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید