آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان قزوین

به گزارش آسمان تو، خبرگزاری خبرنگاران- آتش نشانان ایستگاه های 5 و 28 در پی تماس ساکنان یک ساختمان یک طبقه مسکونی با سامانه 125 و اطلاع رسانی آتش سوزی بلافاصله خود را به خیابان قزوین، خیابان میرزاخانی رساندند.

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان قزوین

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، ساعت 2:21 دقیقه بامداد گذشته در پی تماس ساکنان یک ساختمان یک طبقه مسکونی با سامانه 125 و اطلاع رسانی این آتش سوزی، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله و همزمان آتش نشانان ایستگاه های 5 و 28 این سازمان را به خیابان قزوین، خیابان میرزاخانی روانه کرد.

جواد حسنی، فرمانده آتش نشانان سازمان آتش نشانی تهران دراین باره ابراز داشت: آتش سوزی در قسمت اتاق خواب درطبقه اول به مساحت تقریبی 20 مترمربع اتفاق افتاده بود.

وی اضافه نمود: نیرو های آتش نشانی بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی، در قالب دو گروه خود را به پشت بام و طبقه اول رساندند و عملیات خود را شروع کردند.

حسنی ادامه داد: یک گروه از آتش نشانان با استفاده از لوله های آبدهی توانستند شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش نمایند و گروه دیگر نیز به جستجو درداخل طبقات ساختمان پرداختند و پیروز شدند دو نفر از ساکنان را به سلامت از محیط خطرناک به محلی امن انتقال دهند.

خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: asemaneto.ir شناسه مطلب: 1415

به "آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید